ولادت امام زمان

بهار انتظار

انتظار فرج منجی بشریت

از حکیمه نقل شده است:

امام حسن عسگری (ع) فرزندش را گرفت در حالی که کبوترهایی بالای سرش پرواز می کردند،

آنگاه امام حسن (ع) به یکی از کبوترها بانگ زد که:او را بردار وحفظ کن و هر چهل روز به ما برگردان.

آن کبوتر او را گرفت و به سوی آسمان پرواز کرد ، بقیه کبوترها نیز پیروی کردند،...

از حکیمه نقل شده که:

پس از گذشت چهل روز به خانه امام حسن(ع) وارد شدم که ناگاه مولایم صاحب الزمان (ع) را دیدم

که در خانه راه می رود، از او زیبا روی تر و فصیح تر ندیدم،

امام حسن(ع) به من فرمودند: این است مولود گرامی نزد خداوند عزوجل.

عرض کردم: آقای من چهل روزه است و من این وضع را می بینم!

فرمودند: مگر نمیدانی که ما گروه اوصیا روز به مقدار یک هفته دیگران و

در یک هفته به مقدار یک ماه ودر یک ماه به مقدار یک سال دیگران رشد می کنیم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت4:0 AMتوسط مهگل | |